Soustředění na Mallorce 13.den (13/14) – skupinová jízda

Včerejší odpočinkový den nám velmi pomohl, mohli jsme se tak pořádně a kvalitně zregenerovat do dalšího dne. Ráno nás čekal běh, v 6:30 byl budíček. Vyspali jsme se celkem dobře a těšili se na běh. Tomáš se mnou běžel úvodní rozklus, akorát vycházelo sluníčko z moře, nádhera. Škoda, že jsem zrovna neměl u sebe telefon, zkusím vyfotit zítra… Po 3 kilometrech běhu, jsme se společně protáhli a Tomáš pokračoval ve volném běhu. Mě čekal tento rychlostní trénink:

• 4x200m (35s,35s,34s,34s) Pauza 30s
  • 2x400m (1:12,5 , 1:10,9) Pauza 1min
  • 800m (2:32) Pauza 2min
  • 2x400m (1:11,9 , 1:10,4) Pauza 1min
  • 4x200m (34s,34s,32s,34s) Pauza 30s

Trénink byl celkem náročný. Mohl za to určitě ranní čas, rychlostní trénink a pak lačný běh. Nicméně trénink nebyl tak dlouhý a dal se to zmáknout. Po tréninku se ke mě připojil Tomáš a doklusali jsme spolu zpět na hotel na snídani. Byl jsem s tréninkem spokojený a už se moc těším na sobotní Runtour.

Po snídani jsme měli chvilku čas na práci, ale v 10 hodin jsme se už oblékali do cyklistického. Měli jsme pro dnešek domluvenou jízdu s Tomášovo kamarády z R2 týmu. Naplánovali nám trasu zrovna přes místo, kde jsem měl já 4.den defekt. Byl jsem ale rád, že si ji konečně projedu, respektive dojedu. Trasa byla dlouhá 116 kilometrů a vedla přes Orient, moc pěkná to trasa 👌.

V 10:15 tedy vyrážíme na sraz, který jsme měli v Alcudii. Kluci tam mají svůj apartmán, odtud jsme volným tempem vyrazili do hor, směr Orient. Slunce nám dnes svítilo a teplota byla velmi příjemná. Bylo to poprvé co jsme takhle s Tomem jeli ve skupině, bylo to fajn a takové zpestření. Pro nás to byla lehčí jízda a mohli jsme tak během jízdy probrat vše možné. Taková konverzační jízda.

Stoupání na Coll de Orient

Jeli jsme opravdu krásnými cestičkami, které byly klidné a nabízeli úžasná panoramata. Sem tam jsme se nechali unést a špatně odbočili, museli jsme se tedy i párkrát vracet. Po dvou hodinách jízdy jsme dorazili pod kopec Coll de Orient, po stoupání na vrchol se naše skupina roztrhala a každý si jel podle svého tempa. Na vrcholu jsme na sebe počkali a jeli vstříc poslednímu stoupání. Poté nás už čekal sjezd do městečka Bunyola. Ano, do tohoto městečka, do kterého mě přivezl řidič skútru ,když jsem měl defekt. Odtud jsem jel pak busem do Palmy.

Teď jsme zde měli přestávku na obídek. K obědu jsme si dali místní specialitu Bocadillo. Je to bageta naplněná nejrůznějšími pomazánkami, plátky sýra nebo salámu. Moc dobré. Po obědě nás už čekalo posledních 40 kilometrů. Žádné kopce, už jen sjezd. Jelo to doslova samo, vítr nám foukal do zad a my s Tomášem udávali tempo. Závěr jsme jeli skoro 35 průměr a to jsme to nějak nervali, hezky volně. Postupně se na nás i napojila početná skupina jiných cyklistů. Celkem nám to tedy dalo 115 kilometrů.

Po kole jsme s Tomem ihned běželi na bazén… Jen převléci a volným tempem běžíme na bazén. Paní na recepci nám bohužel hlásí, že dnes plavou děti a vstup mají pouze členové. To my bohužel nejsme. Paní se nám moc snažila vyjít vstříc, ale bohužel to dnes nebylo možné. Takže běžíme zpět, Tomáš na hotel a já běžím do Alcudie do Barber shopu.

Nechat se ostříhat. Bohužel smůla pokračuje a „Barber“ má pro dnešek plno. Musím přijít až zítra v 11:20. Co se dá dělat, souhlasím a běžím volným tempem podél moře zpět na hotel. To nás už jen čeká večeře a odpočinek na pokoji. Zítra nás tu totiž čeká poslední den. Moc se na něj těšíme! Opět pojedeme ve skupině a tentokrát to bude asi jízda. Borci jsou totiž profi cyklisti, tak uvidíme.

Zítra se můžete těšit na živé vysílání, kde zhodnotíme celé soustředění. Začátek bude ve 20:30 na mém instagramu @davidvas_cz

Celkové součty ve třináctém dni:

• Celkový čas zatížení: 6 hodin

• Plavání: 19,7 km
  • Kolo: 1455 km
  • Běh: 146 km

Běh mi ukázal cestu. Stal se mojí vášní a životním style. Díky běhu jsem mohl trénovat a žít s nejlepšími běžci z Keni a Etiopie. Zkušenosti, které jsem za 12 let výkonnostního běhání získal, mohu předávat všem běžcům. Jelikož stejně jako vy i já záčínal. Objevte se mnou krásu běhu, běhat může opravdu každý. Můj příběh si přečtěte zde >>