Soustředění na Mallorce 14.den (14/14) – Poslední tréninky a zítra letíme domů

Uteklo to jako voda, dnešní den byl naším posledním tréninkovým. Zítra v 9:20 již opouštíme hotel a ve 12:35 nám letí letadlo do Vídně, odtud pak už autem domů… Dnes jsme tedy naplánovali ranní bazén a skupinovou jízdu na kole, opět s Tomášovo kamarády. Ráno tedy klasický běh na bazén, tentokrát jsme běželi za východu slunce podél pláže. Krásné to bylo.

Plavecký trénink byl celkem náročný, po úvodním rozplavání 300 metru, technickém cvičení. Nás čekal hlavní bloku 4x 500m s pauzou 40 vteřin. Mě se tam podařilo zaplavat tempa, které jsem ještě loni plaval jen jako stometrové úseky. Progres tedy je vidět, jen to teď prodat i v závodě.

Časy které jsem zaplaval v rámci 4x500m

• 8:25
  • 8:17
  • 8:14

Na konci tréninku pak ještě plavání s piškotem, já dal už jen 200m… Měl jsem toho dost a 3,2km celkem, mi stačilo. Za toto soustředění mám naplaváno přes 22 kilometrů a to je pro mě jako neplavce veliký objem za 14 dní. To jsem ještě za tak krátkou dobu neměl.

Po plavání, lehkým během na hotel, nasnídat se a rovnou po snídaní vyrážím na domluveného „Barber stopu“, od 11:20. Ujal se mě mladý kluk a celkem se mu podařilo mě dobře ostříhat, stálo to 15 euro. Takže jsem byl velmi spokojen, moje žena mi na to napsala, že můžu jet domu 😀.

Mallorca sestřih…

Po střídání sedám na kolo a jedu zpět na hotel, od 13 hodin nás čeká domluvená vyjížďka, bude naše poslední. Tomáš byl už připravený v cyklistickém, tak i já se oblekl a zašli jsme si pro svá kola. Já chtěl nafouknout kolo na větší tlak, aby mi to rychleji jelo a najednou mi to začalo ucházet. Snažil jsem se to zacpat, aby se do díry nalilo mlíko (to je směs která je nalitá uvnitř pláště a cirkuluje tam jako prádlo v pračce). Vůbec nevím, kde jsem mohl píchnout.

Dírka to byla už celkem veliká a tak jsem musel upustit tlak. Mezi tím už Tomáš musel vyrazit na kolo, kamarádi na něj čekali. Já mu řekl, že to nějak zkusím opravit a pojedu kdyžtak v protisměru trasy. Nakonec se to podařilo a mlíko zabralo. Jedu tedy protisměru trasy v domění, že kluky potkám. To se mi podařilo na 54 kilometru, otáčím se a připojuji se k nim do vláčku. Jedeme celkem ve čtyřech. Celkem se jede svižné tempo. Tachometr ukazuje 40 km/hod.

Po chvilce zastavujeme na kávu, pro kluky to bylo na 90km, pro mě 65 kilometr. Chvilku jsme popovídali a vyrážíme na posledních 40km, které už by měli být po větru a lehce z kopce. Jedeme svižně, všichni se střídáme na čele. Dojíždíme pospolu, děkujeme si za pěknou jízdu a jdeme si každý po svém. Já jdu, ještě něco nakoupit, abych něco místního přivezl a Tomáš si jde dát ještě druhou plaveckou fázi. Celkem za dnešek má 8 kilometrů naplaváno.

Po večeři, na kterou Tomáš přiběhl trochu později, nás čekalo živé vysílání „live stream“ na mém Instagramu. Bylo to moc fajn, nakonec jsme vysílali skoro hodinu a půl. Bylo mnoho dotazů na naší připravu, na naše plány a cíle. Moc všem děkujeme, za pozornost při živáku.

Hlavně chci moc poděkovat vám, čtenářům, za vaší trpělivost při čtení těchto článku. Byla to moje první zkušenost, určitě zde bylo plno chyb a tak doufám že mi to odpustíte. Psal jsem to dost v únavě, vždy večer spíše v noci před spaním. Budu rád i za jakoukoliv zpětnou vazbu.

Díky, dole najdete celkové součty. Dobrou noc.

Celkové součty ve třináctém dni:

• Celkový čas zatížení: 5 hodin

• Plavání: 22,9 km
  • Kolo: 1561 km
  • Běh: 153,8 km
Běh mi ukázal cestu. Stal se mojí vášní a životním style. Díky běhu jsem mohl trénovat a žít s nejlepšími běžci z Keni a Etiopie. Zkušenosti, které jsem za 12 let výkonnostního běhání získal, mohu předávat všem běžcům. Jelikož stejně jako vy i já záčínal. Objevte se mnou krásu běhu, běhat může opravdu každý. Můj příběh si přečtěte zde >>