Soustředění na Mallorce 1.den (1/14) – Volný rozjezd

Na toto soustředění jsem se vážně těšil, byl jsem na Mallorce ve stejném termínu i vloni a dokázal jsem se kvalitně připravit na sezonu. Pro letošek své snažení směřuji opět na Czechmana, kde bych rád vylepšil své loňské umístění. Padlo tedy rozhodnutí letos vynechat Keňu, jelikož běžecky jsem na tom stále dobře. Chystám se sice na běžecké jaro (25.března Runtour a 15.dubna MČR půlmaraton). Nicméně je potřeba potrénovat hlavně kolo, které mám slabší a přesně k tomu je Malorka to nejlepší místo pro trénink.

Na toto soustředění jsem stejně jako vloni odletěl s mým trenérem Tomášem Řenčem , který to tu má za ta léta už vážně najeté. Byl tu všeho všudy sedmkrát a je to vážně pan triatlonista se vším všudy. Jsem moc rád, že mohu okusit, jak trénuje skutečný profesionál. To, že mě tu i vede jako trenér je prostě nejvíc top.

Termín jsme měli domluvený od 8.března do 22.března. S výběrem letenek, hotelu, transferu a vším kolem toho, nám pomohla moje skvělá žena, která dříve pracovala v cestovce a zkrátka ví co a jak. Což se nám s Tomášem po příjezdu potvrdilo a patří jí za to velký díky.

Odlet byl naplánovaný ve středu v 9:20 z Vídně a tak jsme museli vymyslet, jak se tam vlastně dostaneme a hlavně pak nazpět. Domluvili jsme to tak, že Tomáš mě nabere jeho autem (jel ze Slaného a tak Budějovice byly při cestě). On měl vyrážel někdy v jednu ráno a mě nabírat v Budějovicích ve 3:15. Poté pojedeme rovnou do Vídně na letiště, tam vše vybalíme… Já pak sednu do auta a odjedu do nedaleké vesnice Fischamend, kde auto necháme na parkovišti a já doběhnu zpět na letiště.

Byl to vážně dobrý plán, který jsme přesně takto i udělali. Jen s tím rozdílem, že po příjezdu na parkoviště ve Fischamendu mi auto nešlo za boha vypnout. Auto bylo nastartované, ale klíček nešel ven. Vážně!!!

Co teď? Říkal jsem si …

Jako bývalý automechanik, jsem zkoušel vše možné, ale vypadalo to na mechanickou závadu na spínací skřínce a tak jsem všelijak zkoušel lomcoval s klíčkem a stále nic. Volám tedy Tomášovi, jestli tam nemá náhodou nějakou pojistku či něco jiného. Nic takového tam nemám, říkal. Tak zkouším ještě zavolat kamarádovi, který děla auta. Ten říkal, že se to u starších aut může stát a že prostě musím zkoušet a zkoušet.

Já ale už nemám moc času, musím běžet zpět na letiště…

Po delším naléhání se konečně podařilo a klíček zaplať pánbůh povolil. Já tak mohl auto zamknout a běžet na letiště, bylo to jen 5 km. Takže pohodový ranní před odletový běh.

Na letišti na mě Tomáš už čekal a vážně se mu ulevilo, jelikož kdyby se to nepodařilo, tak by asi jeden z nás asi opravdu neodletěl. Vše se podařilo a my bez problému už vše odbavili (jedno zavazadlo + kolo). Stihli jsme to vše naštěstí s velkou rezervou a v 9:00 jsme nastupovali do letadla směr Palma de Mallorca. Let to byl krátký a pohodový, dvě a půl hodinky. Po příletu jsme si vyzvedli naše zavazadla.

Jupí přežili. „Bienvenidos a Palma de Mallorca“

Pal

Z letiště jsme měli domluvený transfer až na hotel v Playa de Muro u Alcudie. Velký prostorný autobus, který byl poloprázdný a velmi komfortní. Cesta trvala něco málo přes hodinku. Po příjezdu jsme se rovnou ubytovali a s Tomem jsme si řekli, že si dáme lehké kolo na rozjetí. Trasu jsme dali stejnou jakou jsme jeli vloni, jen obráceně. Byla to rovina a ideální abychom si udělali chuť na večeři.

Ubytování jsme měli zajištěné v hotelu JS Alcudi-Mar, kde máme polopenzi (snídani a večeři). Zdejší hotely, mají k dispozici i garáže na úschovu kol ,což je parádní a můžete si zde udělat i drobný servis na vašem kole, nebo kolo i půjčit. Je zde stojan na kolo, všemožné nářadí, myčka a další věci. Jediný co tu stále hledáme a půjčujeme si, je obyčejná pumpička. Jinak tu je naprosto vše. Do soboty je tu obsazeno v hlavním stanu (asi moc kol) a tak jsme museli dát svá kola za příplatek 1,5 euro/den + 10 euro záloha do zdejší garáže a tak toto je jediný mínus zatím. Od soboty již prý v jejich hotelovém stanu. Tak uvidíme.

Den jsme zakončili vydatnou večeří, fotku bohužel nemám a tak snad v dalších dnech nějakou uměleckou udělám… Jsem trochu ve skluzu 3 dny a tak zítra dodám na blok druhý a třetí den, kde jsme už dost makali. Ten čtvrtý den snad už pak stihnu aktuálně a to vždy do večera do 21 hodiny. Máte se na co těšit, za ty 3 dny co tu jsme se toho dost udalo =)… Tak u dalšího článku AHOJ.

Celkové součty v prvním dni:

• Celkový čas zatížení: 2 hodiny 48 minut
  • Plavání: 0 km
  • Kolo: 72 km
  • Běh: 5km
Běh mi ukázal cestu. Stal se mojí vášní a životním style. Díky běhu jsem mohl trénovat a žít s nejlepšími běžci z Keni a Etiopie. Zkušenosti, které jsem za 12 let výkonnostního běhání získal, mohu předávat všem běžcům. Jelikož stejně jako vy i já záčínal. Objevte se mnou krásu běhu, běhat může opravdu každý. Můj příběh si přečtěte zde >>