Soustředění na Mallorce 6.den (6/14) – 3.fáze a hledání CORE senzoru

Dnes bylo na programu volnější kolo a tak dle Tomáše vlastně takový lehčí den. Tím, že Tomáš je profesionální triatlonista, dokáže si třeba v plavání dost odpočinout, u mě to tak tedy rozhodně není. Každý plavecký trénink, je pro mě celkem boj 😀, plavat jsem se naučil až někdy v 18 letech a tehdy jsem neuplaval ani 100 metrů. Takže jsem se vše učil za pochodu a stále je pro mě plavání velmi náročné

Dnes ráno jsme plavecký trénink odplavali opět před snídaní. Ráno v 6:45 volným poklusem na bazén, tam bylo na programu:

• Rozplavání kraulem 100m volně + 50m svižně + 100m volně + 50m svižně + 100m volně
  • 500m kraul (ploutve + packy)
  • 5x100m kraul stupňovaně (1:45, 1:41, 1:41, 1:36, 1:34)
  • 2x250m (technicky cvičení)
  • 800m kraul + piškot
  • 4x100m kraul (1:34, 1:33, 1:33, 1:31)
  • 200m vyplavání

Byl to nakonec moc pěkný trénink, který mě bavil… ale náročný byl, zejména ty závěrečné stovky. Když jsem pak sledoval Tomáše, jak plave 100 metrů pod 1:10, tak jsem si říkal co tu vlastně dělám 🤣.

V 9:30 snídaně a poté pracovní povinnosti před odpoledním blokem. Dvě hodiny odpočinku, uteklo to jako voda a už jsme se oblékali do cyklistického. Teploměr venku ukazoval 27 stupňů a sluníčko. Včera jsme se celkem i opálili a tak dnes jsme opět vyrazili na lehko v krátkém. V plánu byl Lluc, ano ten Lluc, který byl v pátek od Inci zavřený. Tehdy nám pan policista, říkal že by to mělo být v pondělí otevřené a tak jsme věřili, že z Port de Pollenca to bude ok. Bohužel to tak nebylo, opět zavřena silnice.

Sjeli jsme tedy zpět do Pollenci a rozhodli jsme se pokračovat na Formentor. Tempo jsme jeli vážně volné, dokonce nás předjížděli i ženy a s námi to nic nedělalo, to je co říct. Jeli jsme si to svoje, je třeba oddělit volné jízdy od těch svižných. Cesta celkem utíkala a za pár kilometrů jsme byli u Formentoru, je to nejsevernější bod ostrova, dál už to tam nevede. Místo je to moc pěkné a každý kdo je na Mallorce, by se tam měl jet rozhodně podívat.

Cap de Formentor

Cesta zpět bylo celkem větrná a mě čekal ještě běh. Tomáš si kolo ještě protáhl a naše cesty se tedy rozdělili. Tomáš stále lečí, drobný zánět patní ostruhy, který je už na ústupu a tak tomu dává ještě klid. Zatím jen lehce kluše na bazén a možná v tomto týdnu už se mnou vyběhne.

Po kole jsem se rovnou oblékl do běžeckého. Program byl, rozklus 2 kilometry, poté protažení a atletická abeceda. Hlavní blok byl 10x 400m tempo pod 3:00/km, meziklus 1 minuta. Výklus 2 kilometry.

Běhalo se moc hezky až mě to překvapilo… Vyklusal jsem domu a najednou jsem zjistil, že na mém hrudním pásu mi chybí CORE senzor 🙈. Nechápal jsem jak se mohl ztratit, ihned jsem koukl na Coros aplikaci, kde jsem ztratil signál a koukám že to bylo na 26 minutě u zastávky autobusu.

Okamžitě jsem sedl na kolo a za pološera ho vyrazil hledat… Přijel jsem na možný místo ztráty a hledal jsem. Nic, stále nic, hledal jsem dal a najednou na zemi vidím jak tam leží.

Zaplať pánbůh, celkem se mi ulevilo.

Byla to velká úleva… V půl 8 jsme s Tomem vyrazili na hotelovou večeři, opět parádní. Vážně tady vaří výborně. Zítra ráno nás čeká opět plavání a kvalita na kole. Kopce 3x 20 minut. Těšíme se!!!

Tak dobrou noc…

Celkové součty v šestém dni:

• Celkový čas zatížení: 5 hodin 45 minut

• Plavání: 9,9 km
  • Kolo: 661 km
  • Běh: 68,6 km
Běh mi ukázal cestu. Stal se mojí vášní a životním style. Díky běhu jsem mohl trénovat a žít s nejlepšími běžci z Keni a Etiopie. Zkušenosti, které jsem za 12 let výkonnostního běhání získal, mohu předávat všem běžcům. Jelikož stejně jako vy i já záčínal. Objevte se mnou krásu běhu, běhat může opravdu každý. Můj příběh si přečtěte zde >>