Soustředění na Mallorce 10.den (10/14) – Příprava na královskou etapu

Dnes ráno byl na programu intervalový běžecký trénink. Byl ráno proto, abych už odpoledne mohl jen lehce kolo a pak už jen odpočívat před sobotní královskou cyklistickou etapou, co to přesně bude se dozvíte na konci článku… Ranní běh, byl opět na lačno, úvodní lehký rozklus 4 kilometry s Tomášem, poté protažení. Následoval hlavní blok, který jsem šel už jen já, Tomáš ještě šetří nohu a tak doklusal zpět na hotel. Vše jde prý správným směrem…

Hlavní blok byl 6x 1 kilometr s meziklusem 2 minuty. Běhalo se mi s lehkostí a s rezervou, až mě to překvapilo. Potěšilo mě, jak rychle tepy padají. Na to, že jsem mezi úseky lehce klusal, tak vybíhat pod 120 je super… Zkrátka velmi povedený trénink a tempa pod 3:10 na kilometr ukazují, že Runtour 25.března by mohla být kvalitní.

Kiláky – 3:14, 3:10, 3:07, 3:06, 3:06, 3:07

Snídaně chutnala o to více, když se trénink povedl… Nejčastěji tu snídám míchaná vajíčka, se slaninou, pečivem a nějakou zeleninou. K tomu několik džusů. Někdy i fazole a párky, zkrátka všeho chuť

Sladký na snídaní ja moc rád…

Velmi jsme si tu oblíbili palačinky s nutelou, ty tu mají vážně v topu. Pak samozřejmě müsli s ovocem a samozřejmě s čokoládou. Občas mají nějaké speciality jako zde na fotce „kaiserschmarrn“ a pak „croissanty“ a mnoho dalšího. Snídaně je tu pecka, což v hotelech bývá už standardem.

Dávám si tu i rád „cappuccino“ někdy i horkou čokoládu. Na snídani jsme vždy dlouho, nikam nespěcháme a vychutnáváme si ji. Obvykle jsme tam skoro jako poslední. Snídaně začínají v 7:30 a končí v 10:30. My obvykle chodíme na 9.30.

Odpoledne už bylo na programu jen lehké kolo 70 kilometrů. Už to pro mě není žádná dlouhá vzdálenost, jako na začátku soustředění. Zvykl jsem si tu na zátěž a už mi to ani nepřijde. To hlavní tedy je, že si vozím „zadek“ za Tomášem. Jak jsem už jednou psal, za celé soustředění mám vážně detailně zanalýzovaný jeho lýtka 😀.

Za ním to utíká velmi rychle, ale pozor není to tak jednoduché jak se to může zdát. To jeho tempo uviset, není jen tak. Do kopců si jedete za své a pak když je boční vítr, tak to taky hezky za své. Po kole jsme měli ještě v plánu jít si zaplavat do moře, nakonec šel jen Tomáš. Já si nakonec v tom větru a v těch vlnách netroufl. Asi bych to nějak zvládl, ale převládla u mě lenivost. Těšil jsem se do sauny.

Stejně jako včera, byla i dnes před večeří sauna. 3x 15 minut byla parádní regenerace a ještě více jsme se tak těšili na večeři. Ta musela být velmi vydatná, jelikož zítra ráno vyrážíme na královskou etapu okolo celého ostrova. V plánu je 300 kilometrů, kde nastoupáme 3500 výškových metrů. Nejtěžší pasáž bude až v horách, začne to v Andratxu a vrcholit to bude na Solleru. Poté už jen sjezd do Pollenci a domu.

Takhle to vypadá jednoduše, uvidíme co zítra. Večer se můžete těšit na článek. Držte nám po celý den palce. Máme v plánu vyjet hned po snídani v 8:30 a předpokládaný návrat, když to dobře půjde, tak v 18:30. Těšíme se!!! Tak dobrou noc

Celkové součty v desátém dni:

• Celkový čas zatížení: 3 hodin 21 minut

• Plavání: 16,3 km
  • Kolo: 1039 km
  • Běh: 118 km
Běh mi ukázal cestu. Stal se mojí vášní a životním style. Díky běhu jsem mohl trénovat a žít s nejlepšími běžci z Keni a Etiopie. Zkušenosti, které jsem za 12 let výkonnostního běhání získal, mohu předávat všem běžcům. Jelikož stejně jako vy i já záčínal. Objevte se mnou krásu běhu, běhat může opravdu každý. Můj příběh si přečtěte zde >>