VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále také jen „VOP“)
OBSAH:
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ, DŮLEŽITÉ POJMY
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
V. DODACÍ PODMÍNKY
VI. ÚDAJE O FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO AKTUALIZACÍCH, AUTORSKÁ PRÁVA
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ SPOTŘEBITELI – DIGITÁLNÍ OBSAH
IX. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ SPOTŘEBITELI – PRODUKTY, KTERÉ NEJSOU DIGITÁLNÍM OBSAHEM
X. UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ
XI. ZÁVĚREM
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ, DŮLEŽITÉ POJMY
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky („VOP“) pana Davida Vaše, IČ: 14046831, se sídlem Munice 47, 373 41 Hluboká nad Vltavou, adresa kanceláře Sokolský ostrov 1, 370 01 České Budějovice, telefon: +420 732 654 180, e-mail: trener@davidvas.cz („Poskytovatel“) dále upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti se smlouvou nebo na základě smlouvy („Smlouva“) uzavírané mezi Poskytovatelem a jinou osobou („Uživatel“) prostřednictvím internetových stránek Poskytovatele www.davidvas.cz („Web“).
2. Smlouvou se rozumí smlouva o poskytování či prodeji služeb či věcí Uživateli (tyto služby a věci dále také jen „Produkt“).
3. Produktem či Produkty se rozumí digitální obsah, který se Poskytovatel zavazuje zpřístupnit Uživateli v digitální podobě („Digitální obsah“), zejména e-knihy, online kurzy, videa, online kluby, nebo trenérské služby či jiné věci, zejména trenérské plány a rady apod., které Poskytovatel poskytuje na základě Smlouvy Uživateli.
4. Uživatelem je ten, kdo s Poskytovatelem prostřednictvím Webu uzavře Smlouvu. Uživatelem může být jak spotřebitel (dále také jen „Spotřebitel“), tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba (například spolek). Pokud se některá práva a povinnosti týkají jen Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (jako adresát těchto práv a povinností je místo „Uživatel“ uveden „Spotřebitel“).
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
1. Údaje o hlavních vlastnostech Produktu jsou vždy uvedené přímo v popisu daného Produktu na Webu.
2. Údaje o totožnosti Poskytovatele, adresa sídla, telefonní číslo a adresa pro doručování elektronické pošty jsou uvedeny v čl. I odst. 1 těchto VOP.
3. Cena Produktů je vždy uvedená v jejich popisu na Webu. V rekapitulaci objednávky v objednávkovém formuláři je uvedena celková cena za všechny objednané Produkty (pokud je možné do jedné objednávky zahrnout více Produktů).
4. Produkty lze hradit klasickým bankovním převodem nebo rychlým on-line bankovním převodem prostřednictvím bank uvedených v objednávkovém formuláři nebo on-line platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro prostřednictvím platební brány GOPAY. Další informace k platbám jsou uvedeny v čl. IV. těchto VOP.
5. Produkt je dodán ve lhůtě uvedené v popisu na Webu. Podmínkou pro dodání či poskytnutí Produktu je uzavření Smlouvy. Dokud není celá cena Poskytovateli zaplacena, není Poskytovatel povinen Produkt dodat či poskytnout. U on-line kurzů jsou přístupové údaje podle typu on-line kurzu (zda jde o společný hromadný start anebo lze do on-line kurzu vstoupit kdykoli v průběhu roku po zaplacení kupní ceny) poskytnuty buď do 3 dnů od zaplacení ceny nebo v předem stanovený den zahájení on-line kurzu. V případě, že Spotřebitel neudělil výslovný souhlas s poskytnutím Produktu během 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, není Poskytovatel povinen Produkt poskytnout či dodat dříve než po uplynutí této lhůty.
6. Spotřebitel může (s níže uvedenými výjimkami) odstoupit od Smlouvy, která byla uzavřena distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory Poskytovatele, bez uvedení důvodu během 14 dní od jejího uzavření. K odstoupení lze využít vzorový formulář, který je zveřejněn na Webu, anebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé, od jaké Smlouvy Spotřebitel odstupuje a jakého Produktu se odstoupení týká.
7. Je-li Poskytovatel v prodlení se zpřístupněním Digitálního obsahu, který není poskytován na hmotném nosiči, může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit, nesplní-li Poskytovatel svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej Spotřebitel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se Poskytovatel a Spotřebitel výslovně dohodly. Uživatel může od Smlouvy odstoupit bez uvedené dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že Poskytovatel Digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné.
8. Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí Digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, pokud již bylo započato s plněním. Pokud Spotřebitel při uzavírání Smlouvy dá svůj výslovný souhlas (zaškrtnutím souhlasu, kliknutím na tlačítko nebo jiným způsobem vyjadřujícím výslovný souhlas) s poskytnutím Produktu, který je Digitálním obsahem a není dodán na hmotném nosiči, ve 14denní lhůtě od uzavření Smlouvy, pak okamžikem, kdy je Spotřebiteli poskytnuto potvrzení o tom, že Spotřebitel udělil takový souhlas, zaniká Spotřebiteli právo od Smlouvy odstoupit.
9. Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy o poskytnutí Produktů, které nejsou Digitálním obsahem, jestliže byly tyto Produkty v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a Poskytovatel před uzavřením Smlouvy poučil Spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od Smlouvy.
10. Další informace k odstoupení jsou uvedeny v čl. VII. těchto VOP.
11. Spotřebitel má právo reklamovat vadný Produkt a tím uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII., IX. a X. těchto VOP.
12. Produkt, který je Digitálním obsahem, vyžaduje k plné funkčnosti, aby Spotřebitel měl k dispozici hardwarové a softwarové vybavení k přehrání obsahu dle charakteru jednotlivých materiálů (soubory v .PDF, .DOC, .DOCX, videa, audio). Dále je nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Spotřebitele nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
13. Má-li Spotřebitel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele stížnost, může Spotřebitel kontaktovat Poskytovatele na e-mailu trener@davidvas.cz. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se Spotřebitel může obrátit se svými stížnostmi.
14. Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Objednávání Produktů probíhá pouze přes Web, a to konkrétně vyplněním a odesláním objednávkového formuláře.
2. Prezentace Produktů uvedená na Webu je informativního charakteru a není závaznou nabídkou. Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně Produktů vystavených na Webu.
3. O přijetí objednávky Poskytovatel informuje Uživatele e-mailem zaslaným na e-mail Uživatele vyplněný při objednávce. Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem je uzavřena doručením potvrzení o zaplacení ceny za Produkt e-mailem zaslaným na e-mail Uživatele vyplněný při objednávce, jehož přílohou zpravidla je (zálohová) faktura.
4. Poskytovatel upozorňuje, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti Webu v důsledku nutné údržby Webu anebo v důsledku okolností, za které Poskytovatel neodpovídá, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.
IV. CENA PRODUKTŮ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena Produktů je uvedena přímo u každého Produktu v jeho popisu na Webu. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty.
2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak Poskytovatel není povinen Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. Poskytovatel je v takovém případě oprávněn od Smlouvy odstoupit.
3. Není-li mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně ujednáno jinak, je Poskytovatel povinen poskytnout Uživateli Produkt až po úplném zaplacení ceny za Produkt.
4. Možnosti úhrady kupní ceny:
a. Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na bankovní účet Poskytovatele: pokyny k platbě, v podobě (zálohové) faktury, obdrží Uživatel v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě je třeba zadat variabilní symbol dle faktury.
b. Bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., IČ: 26046768, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví se zadávají pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.
V. DODACÍ PODMÍNKY:
1. Produkt je dodán ve lhůtě uvedené v popisu na Webu. Podmínkou pro dodání či poskytnutí Produktu je uzavření Smlouvy. Dokud není celá cena Poskytovateli zaplacena, není Poskytovatel povinen Produkt dodat či poskytnout. U on-line kurzů jsou přístupové údaje podle typu on-line kurzu (zda jde o společný hromadný start anebo lze do on-line kurzu vstoupit kdykoli v průběhu roku po zaplacení kupní ceny) poskytnuty buď do 3 dnů od zaplacení ceny nebo v předem stanovený den zahájení on-line kurzu.
2. Náklady na dopravu (přepravné): Pokud u Produktů tyto náklady vzniknou, jsou popsány na Webu u Produktu včetně jejich výše. Náklady na dopravu hradí Uživatel.
VI. ÚDAJE O FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO AKTUALIZACÍCH, UŽIVATELSKÝ ÚČET, AUTORSKÁ PRÁVA
1. U on-line kurzů zřizuje Poskytovatel Uživateli uživatelský účet. K přehrání jeho obsahu je dle charakteru jednotlivých materiálů (pdf, videa, audio) nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Uživatele nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
2. Produkt, který je Digitálním obsahem, Poskytoval poskytuje Uživateli na dobu 6. měsíců od jeho zpřístupnění. Po dobu, na kterou je takový Produkt poskytován, bude mít Uživatel rovněž přístup ke všem jeho aktualizacím, které po tu dobu budou provedeny. Tedy vždy přístup k nejaktuálnější verzi daného on-line kurzu.
3. Produkty jsou vytvořeny s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe Poskytovatele. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Uživateli, jak je v praxi použije a jakou péči a úsilí bude věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto Poskytovatel nemůže odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě Produktů Uživatelé sami dosáhnou a jaké konkrétní kroky podniknou. Poskytovatel výslovně upozorňuje i na to, že úspěch závisí nejen na znalostech získaných prostřednictvím Produktů, ale i na dalších faktorech, včetně schopností Uživatele, výchozí situace Uživatele či situace na trhu.
4. Veškeré Produkty jsou chráněny autorským právem a není možné je ani jejich obsah bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný předpis (nařízení) Evropské unie. Pokud jde o Digitální obsah, pak k němu Poskytovatel poskytuje Uživateli licenci k užívání pro vlastní potřebu na dobu neurčitou počínaje doručením po řádné úhradě celé ceny. Dojde-li k porušení autorských práv anebo pravidel pro užívání uživatelského účtu (uvedených v předchozím odstavci) nebo k odstoupení od Smlouvy, poskytnutá licence se okamžikem takového porušení či účinností odstoupení ruší, není-li ujednáno výslovně písemně jinak. Licence neopravňuje Uživatele k poskytování Digitálního obsahu dalším osobám, jeho dalšímu šíření anebo využívání pro výdělečné účely formou výuky/předávání získaných informací a postupů za úplatu dalším osobám.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Jsou-li u Spotřebitele splněny podmínky pro možnost bez uvedení důvodu odstoupit od Smlouvy uzavřené se Spotřebitelem distančním způsobem či mimo obchodní prostory Poskytovatele, je nutné, aby Spotřebitel ve 14denní lhůtě od uzavření Smlouvy odeslal odstoupení e-mailovou zprávou na e-mail: trener@davidvas.cz nebo poštou na adresu Poskytovatele Munice 47, 373 41 Hluboká nad Vltavou nebo Sokolský ostrov 1, 370 01 České Budějovice, nebo jiným zřejmým způsobem (např. i zasláním SMS zprávy). Pro odstoupení je možné využít formulář, který je na Webu. V případě použití formuláře Poskytovatel bez zbytečného odkladu potvrdí Spotřebiteli jeho přijetí.
2. Spotřebitel pro urychlení vyřízení věci k odstoupení přiloží kopii dokladu o platbě, fakturu nebo jiný doklad či důkaz k prokázání, že se jedná o Produkty zakoupené u Poskytovatele. Samotné nepředložení těchto dokladů ovšem nebrání vyřízení odstoupení od Smlouvy. Spotřebitel k odstoupení připojí i informaci o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechce vrátit stejným způsobem, jakým cenu hradil. Poskytovatel není povinen vrátit Spotřebiteli peněžní prostředky dříve, než Spotřebitel vrátí Poskytovateli Produkt nebo než prokáže, že Produkt odeslal Poskytovateli. Náklady spojené s vrácením Produktu nese v případě odstoupení od Smlouvy Spotřebitel. Jde-li o Smlouvu uzavřenou distančním způsobem, činí náklady spojené s vrácením Produktu, který nelze vrátit pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, částku ve výši 200,- Kč.
3. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy Poskytovatel vrátí Spotřebiteli peníze, které od Spotřebitele přijal jako platbu za Produkty. Peníze Poskytovatel vrátí stejným způsobem, jakým je obdržel, leda by Spotřebitel souhlasil s jiným způsobem platby, se kterým by pro něho nebyly spojeny další náklady.
4. Je-li Uživateli společně s Produktem poskytnut dárek, je darovací smlouva uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnost a Uživatel je povinen poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit Poskytovateli.
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ SPOTŘEBITELI – DIGITÁLNÍ OBSAH
1. Poskytovatel odpovídá Spotřebiteli za to, že Digitální obsah nemá vady po dobu, kdy je Spotřebiteli zpřístupněn (tj. „Doba trvání závazku“).
2. Poskytovatel zejména odpovídá Spotřebiteli, že Digitální obsah
a. odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
b. je vhodný k účelu, pro který jej Spotřebitel požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil, a
c. je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou.
3. Poskytovatel odpovídá Spotřebiteli, že vedle ujednaných vlastností
a. je Digitální obsah vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
b. Digitální obsah rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
c. je Digitální obsah poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat, a
d. Digitální obsah odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením smlouvy.
4. Spotřebitel může vytknout vadu, která se u Digitálního obsahu projeví nebo vyskytne v Době trvání závazku. Jde-li o jednorázové plnění, může vytknout vadu, která se na Digitálním obsahu projeví v době dvou let od zpřístupnění.
5. Má-li Digitální obsah vadu, může Spotřebitel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Digitální obsah měl bez vady.
6. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil Spotřebiteli značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Digitálního obsahu a účel, pro který ho Spotřebitel požadoval.
7. Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
a. poskytovatel vadu Digitální obsahu neodstranil nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele,
b. se vada Digitálního obsahu projeví i po odstranění, nebo
c. je vada Digitální obsahu podstatným porušením Smlouvy.
8. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Digitálního obsahu bez vady a vadného Digitálního obsahu, který byl Spotřebiteli poskytnut. Má-li být Digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; Spotřebiteli náleží sleva i v případě, že odstoupí od Smlouvy.
9. Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Digitálního obsahu jen nevýznamná.
IX. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ SPOTŘEBITELI – PRODUKTY, KTERÉ NEJSOU DIGITÁLNÍM OBSAHEM
1. Spotřebitel může vytknout vadu Produktu, která se na Produktu projeví v době dvou let od převzetí Produktu.
2. Má-li Produkt vadu, může Spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového Produktu bez vady nebo opravu Produktu, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Produkt měl bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Spotřebitele.
3. Poskytovatel může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Produkt měl bez vady.
4. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který Spotřebitel Produkt koupil.
5. Nepřevezme-li Spotřebitel Produkt v přiměřené době poté, co jej Poskytovatel vyrozuměl o možnosti Produkt po opravě převzít, má Poskytovatel právo na úplatu za uskladnění.
6. Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
a. Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil,
b. se vada projeví opakovaně,
c. je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo
d. je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele.
7. Odstoupí-li Spotřebitel od smlouvy, Poskytovatel vrátí Spotřebiteli kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Produkt nebo co mu Spotřebitel prokáže, že Produkt odeslal.
X. UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ
1. Práva z vadného plnění uplatňuje Spotřebitel u Poskytovatele poštou na adrese Munice 47, 373 41 Hluboká nad Vltavou, nebo na adrese Sokolský ostrov 1, 370 01 České Budějovice, nebo na e-mailu trener@davidvas.cz.
2. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Poskytovatel obdržel od Spotřebitele oznámení, že reklamovaný Produkt je vadný, že uplatňuje své právo z vadného plnění a jakým způsobem má být reklamace vyřízena. O přijetí reklamace Poskytovatel vystaví Spotřebiteli potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
3. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se staví (neběží) po dobu, kdy Spotřebitel neposkytuje Poskytovateli potřebnou součinnost k vyřízení reklamace.
4. Po marném uplynutí uvedené třicetidenní lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
5. Poskytovatel je povinen vydat Spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
XI. ZÁVĚREM
1. Tyto VOP jsou účinné od 16.5.2024
2. VOP je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit. Závazné je však vždy to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.